23. april 2007

FAT32 og NTFS

Ups - det skulle jo være så nemt. Jeg har allerede Messenger og bruger det mest til samtaler med de andre Oliviaer. Men opgaven lyder også på at dele en mappe! Det understøtter computeren jeg sidder ved ikke - og det viser sig at jeg skal konvertere FAT32 til NTFS og måske vil miste data, når jeg gør det! Nå, men hvo inter vover ....
Computeren vil dog ikke udføre konverteringen selvom jeg slavisk følger vejledningen fra Microsoft.com - irriterende, men ikke det store problem - jeg har nemlig ikke noget større behov for at dele billeder med nogen og hvis jeg skal dele billeder kan jeg jo bare bruge PICASA, som jeg fandt da jeg skulle uploade Johannes V. til mit profilbillede - så nu synes jeg sådan set jeg har løst opgave 5 - hvis I vil "chatte" med mig på messenger - så er det finnpe@kff.kk.dk, men det nu ikke ret tit jeg er ONLINE, som det jo hedder

Opgave 6 må lige vente lidt

Ingen kommentarer: