13. april 2007

Blog og Barcelona


23 ting. Den første var nem, for det havde jeg allerede - altså en blog.

Og den anden ting - en tur rundt på 23bloggen. Udmærket. Det slår mig, at det er utroligt svært at se hvem der ejer de fleste af bloggene - Horatio Nelsons undtaget - men ok det bliver måske tydligere efterhånden som der kommer billeder på??

Det er faktisk ikke så svært, men jeg kan ikke helt forklare hvordan man lægger det første på, så det må I selv finde ud af - eller spørg eksperterne.

Og det her Billede - ja det altså Rambla'en den 1. april fotograferet opppe fra Columbus-tårnet - læg mærke til hvor grønne træerne er!

2 kommentarer:

Dorte sagde ...

Fint forårsbillede fra Barcelona. Det kan være, at du kan give mig nogle gode rejsetips, udover dem jeg kan finde i turistguides. Skal under en længere ferie i Spanien til sommer tilbringe et par dage i Barcelona sammen med min familie (mand og to piger på 8 og 12 år).
(Så fik du også en kommentar!)
Hilsen Dorte (fra Olivia-holdet)

Bente Jensen sagde ...

Man kommer jo helt i feriehumør, Barcelona er jo en dejlig by, som ikke kan besøges for tit.
Jeg har ordnet blogs'ne alfabetisk nu, så det skulle forhåbentlig være lettere at finde rundt.