23. maj 2007

Musik

  1. Tjah - måske er jeg bare ikke særlig tålmodig i dag. Lastfm irriterer mig. Jeg vælger F. ex. Elton John (som jeg må indrømme jeg har en svaghed for) og så spiller de Rolling Stones!? Og det er da ok musik, men jeg synes egentlig ikke det minder om Elton.

    Når jeg vælger Personal Radio siger den, at jeg skal være subscriber - det troede jeg så jeg var??
    Nå blogmusik er OK - jeg finder et nummer, som jeg ellers kun har set på en ulovlig side. Jeg har lagt det på forsiden af bloggen - Det er måske ikke verdens bedste sang, men den er interessant fordi et af mine børns store idoler har inviteret netop Elton med på scenen!
    Den 20. juni skal jeg i øvrigt til Malmø til koncert med Elton.

    Her til morgen - det andet skete i går - prøver jeg lige Lastfm igen - jeg vælger ROCK - og nu virker det - den spiller ihvertilfælde rockmusik. Jeg vil nu nok hellere selv vælge hvilke sange jeg vil høre, men nogen gange kan det være fint bare at blive præsenteret for noget man ikke selv vælger.

Ingen kommentarer: