9. maj 2007

Librarything

Se det er virkelig guf. Idéen med Library Thing er så Biblioteksagtigt som noget kan være og bogen er i centrum - Skøønt. Mit bibliotek indeholder kun én bog (endnu). Det er er så til gengæld en bog, som har en af de flottest skrevede indledninger overhovedet.
Svagheden er da så klart, at man ikke kan søge sine værker i danmarks største Folkebiblioteks base - det må vi have ændret - Eller hvad?
Desværre kunne jeg ikke deltage i receptionen - håber det gik godt - nu venter jeg så soændt på, at få min GAVE!!

1 kommentar:

Bente Jensen sagde ...

Det er dejligt at andre er lige så begejstrede for LibraryThing, som jeg er er. Thor og jeg har mailet lidt med Tim Spalding, manden bag LT, og han var meget intersseret i at tilføje os som søgebase. Men det er et eller andet teknisk fra vores side, som jeg ikke forstår, der forhindre det. Men hvis alle vil, mon så ikke det komme.
Din "gave" kommer så hurtigt som muligt.